ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) a https://egyutegyfa.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a honlapunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

1. Üzemeltetői (Eladó) adatok:

  • Cégnév: Blyxa Consulting Kft.
  • Székhely: 1173 Budapest, 529 utca 25.
  • Adószám: 26714727-2-42
  • Cégjegyzék szám: 01 09 340778
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elektronikus elérhetőség: info@egyutegyfa.hu
  • Telefonos elérhetőség: +36-20-351-6383

A tárhelyszolgáltató elérhetőségei:

  • Szolgáltató neve: Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.
  • Szolgáltató címe: 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
  • Telefon: +36 1 789-2-789
  • E-mail: support@tarhely.eu
  • Web: www.tarhely.eu

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

2. Megvásárolható szolgáltatások köre

A vársárlás faültetés megrendelésére vonatkozik, melyet Eladó végez el a honlapon megjelölt területén a vásárlás során kiválasztott mennyiségű 2-4 év közötti Magyarországon őshonos fából.

Az ültetendő fák jellemzően, de nem kizárólagosan az alábbi fajok közül kerül ki a telepítési tervnek megfelelően: tölgy, bükk, juhar, szil, hárs, gyertyán, nyár, éger, kőris, vadgesztenye.

A telepítés évi két alkalommal történik, az időjárási körülmények figyelembe vételével kora tavaszi és őszi időpontokban.

A vásárlás teljesítésének időpontja a vásárlást következő ültetési időpont.

A telepítés utáni időszak jellemző fenntartási munkálatai szintén a szolgáltatás részét képezik.

Vásárló önköltségi alapon, előzetes egyeztetést követően részt vehet az ültetési eseményeken.

Vásárló a vásárlással nem szerez semmilyen tulajdonjogot sem az ingatlanon, sem a telepítendő faállományban vagy az egyéb, kapcsolódó eszközökben, berendezésekben.

3. Árak

A megjelenített termékek kizárólag a honlapon keresztül, online rendelhetőek meg.

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a szolgáltatás alatt találhatnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák.

Amennyiben a honlapon hiba, vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél szabadon és egyoldalúan elálljon a szerződéstől.

4. A rendelés menete

A rendelés menete a webáruházakéhoz hasonló.

  1. A kosárba teszem gombra kattintva a szolgáltatást a Kosárba helyezheti.
  2. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett szolgáltatást milyen mennyiséget kíván rendelni.
  3. A Pénztárban kérjük a számlázási adatok megadását, majd kiválasztható az Önnek legmegfelelőbb fizetési mód.
  4. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.
  5. Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást.

5. Regisztráció

A vásárláshoz nem szükséges a honlapon regisztrálni.

6. A vásárolt termék fizetésének módja

  • Közvetlen banki utalás:

A banki utalásra kattintva elérhetőek a fizetési adatok.

A visszaigazoló e-mailben szintén megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon lezárjuk a megrendelést.

  • Bankkártyával történő fizetés a következő, érvényes és hatályos bankkártyák tulajdonosai számára lehetséges:  MasterCard, Visa

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

A vásárlásról kizárólag elektronikus számlát állítunk ki az alábbiak szerint:

  • a vásárláskor előlegszámla
  • a teljesítés időpontjában végszámla kerül kiállításra.

7. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a szerződéskötéstől (vásárlás) számított 14 napon belül a szokásos feltételek mentén élhet az elállás jogával.

8. Adatkezelés

Az üzemeltető a honlap használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára.

A böngészés folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a honlap oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A honlap böngészése folyamán esetlegesen biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatkezelési tájékoztatója a honlapon érhető el.

9. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

Budapest, 2018.08.22.